Методичні розробки уроків

Методична розробка "Виконання базових модельних зачісок"

ДНЗ «Каховський професійний ліцей сфери послуг»

Методична розробка

уроку виробничого навчання

 

Тема програми: «Виконання базових модельних зачісок»

 

Тема уроку: «Прості елементи зачісок. Типи обличчя, типи зачісок»

 

за професією «Перукар (перукар-модельєр)

кваліфікація: Перукар 2 класу

Розробила майстер в/н: Кірсанкіна Є.О.

Каховка 2014 р.


Анотація

 

В даній методичній розробці освітлено тему програми. «Виконання базових зачісок», тема уроку: « Прості елементи зачісок. Типи обличчя, типи зачісок».

Головною особливістю обраної теми є особливості добору зачіски залежно від типу обличчя та індивідуальних особливостей людини з використанням комп’ютерної програми «Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер».

Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел, підвищують ефективність самостійної роботи, дають поштовх до творчості, знаходження і закріплення різних професійних навичок, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання.

Даний урок доцільно провести у вигляді бінарного уроку з виробничого навчання та інформаційних технологій, на якому ознайомити, вивчити й відпрацювати особливості добору зачісок залежно від типу обличчя та індивідуальних особливостей зовнішності людини, навчитися моделювати зачіску на комп’ютері, використовуючи власні цифрові фотографії, а потім виконати її на моделі. Це дає змогу впевненіше почуватися в професійній діяльності, відповідаючи на вічне запитання клієнтів: «Яка стрижка, або яка зачіска, на ваш професійний погляд, мені пасуватиме?».


Пояснювальна записка

 

Коли в процесі професійної підготовки учнів ПТНЗ виникає потреба здійснити глибокі міжпредметні зв’язки, сформувати знання матеріалу деяких предметів, що стане підґрунтям для розуміння сутності процесу чи явища при вивченні іншого предмета, викладач використовує бінарні уроки. Їх ще називають інтегрованими.

У чому полягає особливість проведення бінарного уроку?

На такому уроці вивчається взаємопов’язаний матеріал двох чи кількох предметів.

Хто проводить бінарні уроки?

У системі ПТО бінарні уроки проводить майстер виробничого навчання і викладач, які спільно вирішують одне завдання.

На бінарних уроках інтегрований взаємозв’язок навчальних предметів може здійснюватися на трьох рівнях:

-            Цілісності (вищому рівні), на якому відбувається повна змістова і процесуальна інтеграції в межах нового інтегрованого предмета;

-            Дидактичного синтезу, на якому зберігається кожний предмет, а інтеграція здійснюється на основі одного з них (інтегрувальним чинником є загальні об’єкти вивчення);

-            Міжпредметних зв’язків (інтегрувальний чинник – загальні елементи змісту предметів);

Найбільш перспективним та ефективним є зв'язок на рівні дидактичного синтезу.

Унаслідок проведення бінарних уроків підвищується якість професійних знань, умінь та навичок учнів, їхня пізнавальна і практична активність, готовність відтворювати засвоєнні знання демонструвати практичні способи і прийоми роботи. Це пояснюється зниженням напруги розумової та практичної діяльності ( види діяльності раціонально чергуються, тож працездатність залишається впродовж уроку стабільно високою).

Зменшується ймовірність механічного заучування матеріалу і теоретичні положення засвоюються під час практичних дій, тому навчальна інформація стає доступною, зрозумілою. Спрощується шлях до засвоєння нового матеріалу через наявні знання і практичні дії.


Урок № 26

Тема програми:             «Виконання базових модельних зачісок»

Тема уроку:                   «Прості елементи зачісок. Типи обличчя, типи зачісок»

Мета уроку:                              навчальна – формувати, систематизувати та вдосконалювати знання учнів при вивченні правил добору зачіски залежно від типу обличчя і індивідуальних особливостей людини, відпрацювати вміння та навички учнів при комп’ютерному доборі форми зачіски за допомогою комп’ютерної програми «Cosmopolitan– віртуальний іміджмейкер»;

виховна – виховувати повагу до відвідувачів перукарень, працелюбність, упевненість у власних професійних силах, тактовність і культуру спілкування;

розвивальна– розвивати пізнавальний інтерес до обраної професії, світогляд і загальні знання учнів, увагу, логічне мислення.

Тип уроку: урок комплексного застосування набутих умінь і навичок.

Метод проведення: бінарний урок

Місце проведення: навчальна перукарня

Дидактичне забезпечення:     ПК, мультимедійний проектор, екран, навчальна презентація, комп’ютерна програма «Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер», принтер, роздатковий матеріал, практичні рекомендації щодо добору зачіски, цифрове фото кожного учня.

Наочні посібники: Н.А. Горбатюк «Основи перукарської справи»; Л.Г. Гутиря «Сучасна перукарська справа»; А.М. Гуржій «Інформатика та інформаційні технології».

Міжпредметні зв’язки:«Перукарська справа», «Матеріалознавство», «Санітарія та гігієна», «Професійна етика та культура спілкування», «Охорона праці», «Спеціальне малювання», «Інформатика».


Хід уроку

І. Організаційна частина:

Вітання.

Повідомлення чергового про наявність учнів, підготовку їх до уроку, справність електрообладнання.

Звернення уваги на зовнішній вигляд учнів, спецодяг, організацію робочих місць щодо охорони праці.

Правильність і послідовність розташування інструментів та приладів, наявність стайлінгів для моделювання зачісок.

ІІ. Вступний інструктаж:

1. Оголошення теми, мети та завдань уроку з використанням мультимедійної презентації.

2. Пояснення перебігу та правил роботи на уроці.

Викладач: Вітаємо вас на уроці, дорогі учні! У нашому навчальному закладі ви почали подорож світом нових знань та вмінь з професії «Перукар(перукар – модельєр)». Вам можна лише позаздрити – так багато нового й цікавого дізнаєтеся на цьому шляху. Розвиток сучасних технологій приховує безліч таємниць.

Майстер в/н: кожний шлях починається з перших кроків. На попередніх уроках ви вже зробили (і зробите ще не раз) власні маленькі відкриття та здобутки. Адже ваша майбутня професія – захоплива й цікава.

Викладач: кожна людина наділена від природи певними задатками, які необхідно розвивати, удосконалювати, тому що без праці талану не буде.

 

           «Кожна людина – дорогоцінний камінь, якому потрібна обробка,

інакше не світити йому яскравим багатогранним сяйвом»

 

Сьогодні на уроці ми ознайомимося, вивчимо й відпрацюємо особливості добору зачісок залежно від типу обличчя та індивідуальних особливостей зовнішності людини, навчимося моделювати зачіску на комп’ютері, використовуючи власні цифрові фотографії, а потім відпрацюємо їх на людях.

 

     Актуалізація знань учнів:

1. Охарактеризуйте класичний стиль у чоловічих та жіночих образах. Що необхідно враховувати при створенні класичної зачіски?

2.Охарактеризуйте діловий стиль у чоловічих та жіночих образах. Що необхідно враховувати при створенні ділової зачіски?

3. Охарактеризуйте романтичний стиль. Що необхідно враховувати при створенні романтичної зачіски?

4. Охарактеризуйте спортивний стиль. Що необхідно враховувати при створенні спортивної зачіски?

5. Охарактеризуйте екзотичний стиль. Що необхідно враховувати при створені екзотичної зачіски?

6. Охарактеризуйте авангардний стиль. Що необхідно враховувати при створенні авангардної зачіски?

7. Які особливості зовнішності людини враховує майстер-перукар при створені загального образу людини?

    Продовжити речення:

1. Під стилем розуміють…

2. Мода є…

3. Модними зачісками вважають …

4. Під консервованим стилем розуміють …

5. Під авангардними зачісками розуміють…

Пояснення нового матеріалу:

Викладач: природа наділила кожну людину індивідуальною зовнішністю. Чому одні обличчя ми сприймаємо як красиві, а інші – навпаки? Від чого це залежить? Чи існують критерії красивого обличчя? Так, безумовно вони є, і одним із ним є форма обличчя.

Класично правильною, ідеальною є овальна форма обличчя. Відхиленням від овальної вважається кругла, трикутна, ромбоподібна, квадратна, прямокутна та інші похідні від перелічених форм обличчя.

Форма обличчя визначається вимірами (додаток 1):

-  Висота обличчя (1) визначається відстанню від крайової лінії росту волосся по середній лінії обличчя до підборіддя;

-   Ширина лоба (2) визначається відстанню між крайовими лініями росту від правої скроні до лівої через середину лоба;

-  Ширина вилиць (3) визначається відстанню між вилицями в найширшому місці;

-  Ширина підборіддя (4) визначається відстанню на рівні 1см від його краю.

Щоб дізнатися, якої форми у вас обличчя, необхідно забрати волосся від обличчя й уважно подивитися у дзеркало. Намагайтеся звертати увагу саме на форму, а не на окремі деталі! Часто форма обличчя буває змішаного типу. Спробуємо описати кожен тип окремо.

Овальна форма обличчя (додаток № 2):

Форма брів. Якщо Ви є щасливою власницею овального обличчя, то Вам практично будь-яка форма брів, але найкраще надати перевагу бровам із м’яким зламом. Оскільки Ваше обличчя овальне, брови не можуть змусити його візуально здаватися ще більш овальним. Однак найбільшою помилкою є надто високий підйом брів, який надає овальному обличчю вічно здивований або вічно розгніваний вираз.

Зачіска. У цьому випадку підійде практично будь-яка зачіска. Єдина порада: не приховуйте гарну форму свого обличчя.

Макіяж. Рум'яна застосовуйте з обережністю, тому що вони можуть зробити Ваше обличчя візуально ширшим.

Кругла форма обличчя (додаток № 3):

Форма брів. Якщо у Вас кругле обличчя, то найбільше пасуватиме зламана форма брів з високим підйомом і коротким кінчиком. Така форма брів візуально продовжує обличчя й робить його більш худорлявим. Але не слід робити злам брови дуже гострим – він буде лише підкреслювати округлість вашого обличчя.

Зачіска. Щоб Ваше обличчя здавалося більш вузьким, носіть високу зачіску, не дуже об'ємну з боків. Якщо довге волосся – частіше носіть його розпущеним. Волосся має або не доходити до підборіддя або опускатися нижче.

Макіяж. Не забудьте підкреслити вилиці легким дотиком пензлика рум'ян. Нанесіть їх, починаючи від ділянки, що лежить прямо під внутрішнім кутом очей, відводячи вгору до скроні. Використовуйте яскравий відтінок помади. Яскраві губи відвертають увагу від повних щік.

Серцеподібна форма обличчя (додаток №4):

Форма брів. Якщо у Вас серцеподібна форма обличчя, то найкращій варіант – це кругла форма брів. Найбільш невідповідні брови – це прямі горизонтальні, які не можуть збалансувати гостре підборіддя.

Зачіска. Найбільш сприйнятливий варіант – це та зачіска, яка має більший об’єм у нижчій частині обличчя, унаслідок чого досягається візуальна гармонія пропорцій. Добре пасують хвилясті локони навколо підборіддя. Також можна злегка закрити верхню частину обличчя чолкою.

Макіяж. Доберіть відтінок помади, який би абсолютно підходив до Вашої форми обличчя. Віддавайте перевагу світлим відтінкам.

Грушоподібне обличчя (додаток №5):

Форма брів. Особливості грушоподібного обличчя – вузьке чоло й вилиці в поєднанні з більш широкими щоками та масивною щелепою. Для створення приємної форми обличчя підійде чітка овальна форма брів.

Зачіска. Пам’ятайте, що зачіска – ефективний засіб корекції форми обличчя. Волосся має бути пострижене так, щоб створити, якомога об’ємніший вигляд у верхній частині голови. Пасма волосся на щоках мають бути менш об’ємні або взагалі краще обійтися без них. Це візуально збільшує лоб.

Макіяж. Щоб створити ілюзію ширини, підкресліть лоб, підборіддя й кісточки під очима. Затемніть вилці й щоки, щоб візуально звузити їх.

Трикутна форма обличчя ( додаток №6):

Зачіска. У власниць такого типу обличчя занадто масивні вилиці й гостре підборіддя. Приховати недоліки й підкреслити переваги допоможе оса або фігурна чолка зі строгими прямими лініями. Добре пасуватимуть короткі стрижки, які допоможуть додати об’єм волоссю в ділянці мочок вух. У жодному випадку не слід носити довге волосся і тим паче робити гладкі зачіски-пучки.

Квадратна і прямокутна форми обличчя (додаток №7, №8) :

Квадратна форма означає однакову ширину лоба, вилиць і підборіддя. Таке обличчя зазвичай виглядає не дуже жіночно, але його форм нескладно скорегувати правили макіяжем.

Зачіска. Для квадратного обличчя акцент у зачісці має бути зроблений на лоб, з метою якомога більше візуально «підняти» його. Волосся що спадає на лоб і щоки, візуально змінює форму обличчя, роблячи його більш вузьким і надаючи м'якості. Чолку і пасма можна добре про філірувати. Асиметричні зачіски дуже підійдуть для цієї форми обличчя.

Макіяж. Підкресліть центральну частину лоба, верхню частину вилиць і кінчик підборіддя для надання обличчю цілісності. Щоб пом’якшити форму обличчя, слід затемнити його куточки – ділянки на лобі й вилицях. Щоб обличчя здавалося більш овальним, необхідно відвернути увагу від гострих кутів і підкреслити яблучка щік за допомогою рум’ян.

Ромбоподібна форма обличчя (додаток №9):

Форма брів. Найкращій варіант для такої форми – форма брів зі зламаним або зігнутим піком, яка зробить широкі вилиці й ділянку скронь вужчими й не буде привертати до них увагу. Також вдалим варіантом є кругла форма брів, яка згладить грубуватість ромбовидного обличчя. Найбільш невідповідні брови – це прямі. Пряма форма брів значно «вкоротить» обличчя, що позначається на його загальному зоровому сприйнятті.

Зачіска. Власниці ромбоподібного обличчя личать зачіски. Що додають повноту його нижчій частині. Класичний округлений «боб» із пасмами, що спадають до підборіддя, є чудовим прикладом зачіски. Це врівноважує вузький лоб і вузьке підборіддя, через що обличчя здається більш овальним. Уникайте будь-якої зачіски, яка має спрямовані назовні завитки на рівні скул.

Макіяж. Бажано уникати насичених відтінків рум’ян, які лише підкреслюють ширину скул. Рум'яна мають бути практично непомітні. Натомість виділяйте очі й губи з рівною інтенсивністю – сприяє створенню балансу між різними частинами вашого обличчя.

Типи зачісок:

Зачіски можна розподілити на чотири основні типи: зворотні, ацентральні, концентровані та передні(фронтальні).

Зворотні зачіски (додаток №10):

Усе волосся зачісується назад. Це найпоширеніший тип, який підходить і для чоловіків і для жінок. Зачіски цього типу можуть виконуватись на довгому і короткому волоссі.

Ацентральні зачіски (додаток №11):

Волосся спрямоване від маківки в різні боки, відповідно до напрямку його росту. Зачіски цього типу, як і зворотні, можуть бути використані на волоссі різної довжини. Підходять як для чоловіків, так і для жінок. Однак при їх виконанні на довгому волоссі необхідно вкоротити передню частину волосся до довжини яка зрівняється з довжиною чілки.

Концентровані зачіски (додаток № 12):

Усе волосся, включаючи волосся з нижньої частини потилиці та шиї, зачісується до маківки. Волосся для зачісок цього типу має бути достатньо довгим. Підходить для жінок.

Передні зачіски (додаток №13):

Усе волосся спрямоване вперед, до лоба. Бажано. Щоб волосся нижньої частини потилиці та шиї було довгим, бо воно обов’язково повинне діставати до тім'я та поступово переходити в коротку чілку. Через складність виконання зачіски цього типу трапляються рідко.

Використовуючи набуті знання переходимо до роботи з комп’ютерною програмою «Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер». Для самостійної роботи ви отримаєте практичні рекомендації щодо створення нового образу. Перш ніж розпочати роботу за комп’ютером, слід пригадати:

1. Назвіть основні та додаткові пристрої ПК.

2. Програмне забезпечення ПК.

3. Охарактеризуйте базове та прикладне програмне забезпечення ПК.

4. Прикладне програмне забезпечення професійного призначення.

5. Опишіть інтерфейс програми професійного призначення «Віртуальний стиліст».


Демонстрація прийомів роботи з комп’ютерною програмою

«Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер»

Викладач. Не багато хто погодиться на кардинальну зміну іміджу й експерименти. Найчастіше нас стримують сумніви в правильності обраного варіанта. Рішення потребує певного часу, упродовж якого до нового образу приглядаються, зикають. Саме для цієї мети й існує програма комп’ютерного моделювання, де віртуальний добір зачіски дає змогу зовсім безпечно створити образ, використовуючи сотні варіантів із формою і кольором зачіски, довжиною та укладанням волосся.

Перед вами інтерфейс програми «Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер».

Він містить:

1. Рядок заголовка програми.

2. Рядок меню програми.

3. Робоче поле програми.

Підготовчий етап

Безпосередньо робота з іміджмейкером розпочинається зі створення шаблону.

Написавши ім’я шаблону, слід завантажити модель (із фотоапарата, зі сканера або одну із моделей, запропоновану програмою).

Далі слід виконувати вказівки іміджмейкера: оцінити колір шкіри, очей та волосся, а також обрати колір одягу.

Після виконання всіх запропонованих дій програма сформулює особливості Вашого типу зовнішності та дасть певні поради щодо іміджу. Після створення моделі відкривається основне вікно програми, у якому можна розпочати роботу з добору зачіски, макіяжу та аксесуарів.

Не менш важливими в цьому процесі є підказки, що з’являються на кожній новій сторінці. Також приємним є налаштування музичного супроводу.

Добір зачіски

Програма пропонує три варіанти зачісок: жіночі, чоловічі, творчі.

Переглянути їх, а також дібрати зачіску, можна за допомогою прокрутки з правого боку екрана. Коли необхідна зачіска знайдена, достатньо лише клікнути по ній кнопкою мишки, і вона автоматично накладається на зображення моделі.

Зміна кольору волосся

Програма «Cosmopolitan- віртуальний іміджмейкер» пропонує цілу палітру відтінків різних виробників професійних барвників. Вони поділяються на стійкі та нестійкі. Надаючи перевагу конкретному виробнику та обравши необхідний стійкий колір, натиснувши одну з частин кольорового кола в правому верхньому куті.

Підфарбування волосся

Цей пункт необхідний, якщо вам потрібно додати кольорові пасма. Залежно від сили покриття вибираємо товщину пензлика. Щоб нанести фарбу на пасма, слід переміщувати на вибрані ділянки пензлик, утримуючи його та натиснувши ліву кнопку мишки.

Якщо отримане зображення задовольнило користувача, то необхідно зберегти результат і роздрукувати на принтері.

Практичний показ майстрам:

1. Сформувати в учнів практичні навички добору зачіски.

2. Розвивати навички творчого мислення, естетичний смак.

3. Враховувати прагнення до успіху, професіоналізму.

Майстер поетапно показує підбір зачіски на ПК і поетапне виконання зачіски на моделі з урахуванням типу обличчя і довжини волосся.

ІІІ. Поточний інструктаж:

Учні розпочинають практичну діяльність. Одні з них виконують роль перукаря, другі – відвідувача, а потім навпаки. Під час поточного інструктажу роблю цільові обходи і звертаю увагу на:

-  Організацію робочого місця;

-  Раціональне використання робочого часу;

-  Правильне використання інструменту та обладнання;

-  Дотримання правил охорони праці та санітарії й гігієни;

-  Застосування знань, умінь та навичок;

-  Правильність підбору зачіски;

-  Пошуково – дослідницьку діяльність;

-  Толерантне ставлення до клієнта;

-  Дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

-  Дотримання техніки безпеки.

Роль майстра полягає в постановці початкових завдань, стимулюванні до самостійної роботи. Учні консультуються з майстром. Кожний учень працює над своїм завданням, використовуючи отриманні інструкційно – технологічні картки.

Учні самостійно виконують завдання. Майстер стежить за роботою всіх учнів, аналізує хід роботи, підбиває підсумки.

Основна мета поточного інструктажу – домогтися виконання учнями навчально – виробничих робіт із найменшою кількістю помилок. Ведучі методи поточного інструктажу: пояснення, роз’яснення, самостійно практична робота учнів. За рівнем навчально-пізнавальної діяльності учнів – репродуктивний, частково-пошуковий.

Презентація та захист самостійних робіт учнів:

Учні демонструють і пояснюють особливості моделювання зачіски на власному обличчі, враховуючи його форму та індивідуальні особливості зовнішності. При цьому звертають увагу на початкову довжину та колір волосся. Майстри презентують свої зачіски на моделях.

Рефлексія засвоєння отриманих результатів, що досягається шляхом колективного обговорення або за допомогою соціальних прийомів.

Рефлексія є природним невід’ємним і найважливішим компонентом інтерактивного навчання на уроці. Вона дає змогу можливість учням і майстру усвідомити вивчене, оцінити власний рівень розуміння та засвоєння навчально матеріалу.

Рефлексія завжди містить такі елементи: фіксація того, що відбулося; визначення міркувань та почуттів щодо отриманого досвіду; плани на подальший розвиток. Рефлексія застосовується після найважливіших інтерактивних вправ, після уроку, після закінчення певного етапу навчання.

Рефлексія і підбиття підсумків інтерактивних вправ триває 5-15 хв.

IV. Заключний інструктаж.

Заключний інструктаж – це кульмінація всієї трудової діяльності за робочий день. Розповідаю учням про результати своїх спостережень під час самостійної роботи.

Залучаю учнів до дискутування та оцінювання. Обговорюємо позитивні та цікаві моменти.

Проводжу аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення. Повідомляю оцінки учнів і обґрунтовую їх. На завершення пропоную учням запитання для обговорення:

-  Яке завдання викликало найбільші труднощі й чому?

-  Які питання необхідно розглянути докладніше?

-  Що сподобалося на уроці?

-  Що хотілося б змінити?

Домашнє завдання:

Прибирання робочих місць та майстерні.


Висновок

Інтерактивні підходи до навчання – це не нове в сучасній освіті. Ще близько 2,5 тисячі років тому китайський філософ Конфуцій сказав:

«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю.

Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.

Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок.

Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром»

 

Тож інтерактивний метод означає можливість взаємодіяти бо перебувати в режимі бесіди, діалогу. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами. Їх упровадження дає змогу вирішити суперечності між традиційною системою і потребами в якісно новій подачі знань. Інновації в освіті – це процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнення структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно іншого стану.

Широке застосування комп’ютерів в освіті дає можливість підвищити ефективність навчального процесу.

Комп’ютер, будучи тільки інструментом викладача, надає йому додаткові навчально-методичні засоби, які реалізуються в різних електронних навчальних ресурсах і яких немає у звичайних підручниках. Переваги комп’ютера забезпечують його ефективне використання у процесі навчання. До цих переваг відносять такі і інтерактивність, мультимедійність, продуктивність.

Інтерактивність означає взаємодію учня з комп’ютером, дозволяє забезпечити активне засвоєння знань і вмінь під час роботи з електронним навчальним виданням. Найбільше інтерактивність реалізується у навчальних завданнях, коли учню потрібно виконати ряд послідовних дій для вирішення практичної задачі. Це сприяє кращому засвоєнню необхідних умінь і навичок.

Важлива перевага комп’ютера – це мультимедіа, що забезпечує подання навчальної інформації різноманітними засобами: відео, фото, анімація, звук. Мультимедіа дозволяє відобразити навчальні матеріали у формі, недоступній паперовим підручником: показати послідовне виконання операцій. Можливості мультимедіа додатково підсилюють сприйняття навчального матеріалу учнем. Наприклад, використання в електронному виданні відео і зуку при поясненні призводить до більш глибокого і довготривалого запам’ятовування навчального матеріалу учнями.

Вдала реалізація викладачем та майстром виробничого навчання зазначених переваг електронних освітніх видань у навчальному процесі системи професійної освіти дозволяє вирішити проблеми щодо підвищення ефективності та результативності навчання.

Проведення бінарних уроків сприяють тому, щоб знання учнів набули системності, їх уміння стають узагальненими, сприяють комплексному застосуванню знань, перенесенню ідей та методів з однієї галузі науки до іншої, що, по суті, покладено в основу творчого підходу до наукової, художньої діяльності учнів у сучасних умовах.

Вважаю, що бінарні уроки стимулюють пізнавальну діяльність учнів і творчу діяльність педагогів. І якщо учні після бінарного уроку запитують: «А коли буде ще такий урок?», то він має право на існування!

 

 

Додаток № 1

Картка – завдання

Тема: «Виконання базових модельних зачісок на волоссі різної довжини з використанням простих елементів»

Підібрати слова – синоніми до кожної літери слова «зачіска».

Якою вона може бути?

З – загадкова,

А –

Ч –

І –

С –

К –

А –

Додаток № 5

Картка-завдання

Картка особистої рефлексії

Відповісти на запитання:

1. Чи задоволені ви тим, як пройшов урок?

2. Чи було вам цікаво?

3. Чи були вами допущені помилки при виконані роботи?

4. Чи отримали ви нові для себе знання?

 5.Чи зміліли ви показати свої знання?

6. Яку б оцінку ви дали уроку за десятибальною шкалою?